Çukur 2.Sezon 7.Bölüm - Arrivederci Video Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Oct 29, 2018

  • Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → https://puhutv.com/cukur-40-bolum-izl... Çukur'a Abone Olmak İçin → https://bit.ly/cukur-dd-sub Çukur 2.Sezon 7.Bölüm Özet: Vartolu’nun Yamaç’ı dinlemeyerek harekete geçip yakalanması Yamaç’ı deliye döndürecek. Artık sadece Cumali’yi değil, Vartolu’yu da kurtarmak zorunda kalacak. Metin ve Kemal’i yanına alarak harekete geçen Yamaç’ın gözü hiçbir şey görmeyecek. Çeto’yu kurtarmak için plan yapan Mahsun, hiç beklemediği anda Yamaç’ı karşısında görecek. Büyük bir mücadelenin yaşanacağı bölümde Karaca, Sena’dan yardım isteyecek. Babasının çevresinden ayrılmayan Selim’in İdris ile karşılaşması ise ekran başındakilere duygu yüklü anlar yaşatacak. Senaryo: Gökhan Horzum Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu Yönetmen: Sinan Öztürk İdari Yapımcı: Yamaç Okur Müzik: Toygar Işıklı 2. Yönetmen: Özgür Sevimli Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu Oyuncu Kadrosu Yamaç: Aras Bulut İynemli Sena: Dilan Çiçek Deniz Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil İdris: Ercan Kesal Cumali: Necip Memili Çeto: Erkan Avcı Mahsun: Berkay Ateş Sultan: Perihan Savaş Selim: Öner Erkan Aliço: Rıza Kocaoğlu Celasun: Kubilay Aka Muhittin: Nebil Sayın Emrah: Alperen Duymaz #çukur #yenibaşlıyoruz #çukurheryerde

Yorumlar

  • yalan dünya
    yalan dünya 5 months ago

    Yamacin cetoyu bırakma sebebi mahsunun cukurun insanlarina zarar vereceginden korkmasindan dolayidır

  • tonikroosfhu
    tonikroosfhu 5 months ago

    İNCEYİ KİMSE GÖRMEMİŞ . KAMYONDA CUMALİ CELASUNA DAMAT DİYOR. ÇETO DAHA UYANAMADI , Bİ UYANSIN ÖPCEK CELASUNU . BEĞEN Kİ MİLLET GÖRSÜN : )

  • koray zulada
    koray zulada 5 months ago

    AĞZI DOLUYKEN KONUŞMUYOR AMCASIIII :))

  • Namiq Baxishov
    Namiq Baxishov 5 months ago

    Bu bölümde Arasın oyunculuğu zirve yaptı

  • Çukur Candır
    Çukur Candır 5 months ago

    Muhteşem bi bölümdü yaa 👏👏 bu sahneyi başa sarıp sarıp izliyorum 😂😂😂

  • İsmail Ertürk
    İsmail Ertürk 5 months ago

    sen harika bir detaysın yamaç koçovalı

  • TÜRK SÜPER KAHRAMANLAR

    Yamaç jokere dönüştü efsane oyuncu değilmi ya krall

  • Barış DDC
    Barış DDC 5 months ago

    Saçmaladıniz anam babam senarist su cumaliyi cem yılmaz modundan mahir kara moduna alirmisin

  • ben sana soruyormuyum kimi sikiyorsun diye

    sen hangisisin ?

  • musa
    musa 5 months ago

    3:20

  • Yt - Samet
    Yt - Samet 5 months ago (edited)

    Sen hangisinin

  • Tuncay Bürke
    Tuncay Bürke 5 months ago

    Tamda diziden sogurken bu bölüm biraz güzel oldu.

  • Manic
    Manic 5 months ago

    Abi şu yamaç çok iyi rol yapmıyomu

  • Adem Çekim
    Adem Çekim 5 months ago

    3:26

  • Sumeyye Bakir
    Sumeyye Bakir 5 months ago

    Yamaç delirince çukur çok eğlencili ya😂

  • Alper İmre
    Alper İmre 5 months ago (edited)

    2:28

  • Abdullah GÜNEŞ
    Abdullah GÜNEŞ 5 months ago (edited)

    O arabanın anahtarının o olduğuna beni inandıramazsınız

  • Feno Man
    Feno Man 5 months ago

    Cumali Koçovalı var lan karşında

  • olulerin dunyasi
    olulerin dunyasi 5 months ago (edited)

    doktor iğne yapmaya geliyor :)

  • Ali Coskun
    Ali Coskun 5 months ago

    Ağzı doluyken konuşmuyo AMCASI 😅😅😆