Loading...

Çukur 22. Bölüm - Aliço'nun Askerlik Geçmişi Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Mar 26, 2018

  • Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → https://puhutv.com/cukur-22-bolum-izl... Çukur'a Abone Olmak İçin → https://bit.ly/cukur-dd-sub Çukur 22. Bölüm Özet: Vartolu’nun, Koçovalılarla birlikte Baykal’a oynadığı oyunun beklenmedik ve ağır bir bedeli olacaktır. Asıl mücadelenin yeni başladığı Çukur’da Yamaç ve İdris’i dişli bir düşman beklemektedir. Baykal’ı kurtarmak için Koçovalıların karşısına geçen Elvis yeni bir fırtınaya sebep olacaktır. Aliço Hale’nin intikamı peşinde koşarken geçmişi ile yüzleşecek, Nazım ise kırılan gururunu onarmak için kurduğu planı emin adımlarla ilerletecektir. Çukur’un yeni bölümünde gerilim doruk noktasına çıkacak. Senaryo: Gökhan Horzum Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu Yönetmen: Sinan Öztürk İdari Yapımcı: Yamaç Okur Müzik: Toygar Işıklı 2. Yönetmen: Özgür Sevimli Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu Oyuncu Kadrosu Yamaç: Aras Bulut İynemli Sena: Dilan Çiçek Deniz İdris: Ercan Kesal Sultan: Perihan Savaş Kahraman: Mustafa Üstündağ Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil Selim: Öner Erkan Aliço: Rıza Kocaoğlu Muhittin: Nebil Sayın Celasun: Kubilay Aka

Yorumlar

  • S_G_A_T_
    S_G_A_T_ 1 year ago

    dizinin gizli baş rol oyuncusu Rıza Kocaoğlu. Başka kim oynasa bu rolü deli gibi gözükürdü karakter, ya da yapmacık olurdu. Cuk oturmuş adama.

  • Fatih Cetin
    Fatih Cetin 1 year ago

    O zamanda deliymis mk ben bordo bereli filan psikopat cikar saniyordm

  • Kadir Başak
    Kadir Başak 1 year ago

    O zamandan beri aynı kıyafeti giyiyormuş aliço 😢😢

  • Sena Yamaçınki
    Sena Yamaçınki 1 year ago

    Oha aq karpuz karpuz değil havai fişek mübarek

  • Ali Şirin
    Ali Şirin 1 year ago

    Demek "komutanım gelme gelme komutanım tuzak gelme gelme"deki komutan buymuş

  • deneme deneme1
    deneme deneme1 1 year ago

    abı adam rolü oynamamış adam rol olmuş

  • VATAN EVLADI
    VATAN EVLADI 1 year ago

    RIZA KOCAOGLU , Ezel'de Kuzey Güney'de , Icerde ve simdi de Cukur'da Hollywood Yildizlarinin Üstünde Oyunculuk yapiyorsun.Sen nasil bi Ustasin.Basarilarin Devami dilegiyle

  • shezofrenick
    shezofrenick 1 year ago

    abi bu aliço bildiğin gizli joker.. her yönetmene böyle bir karakterle yer almak nasip olmaz, bulunmaz nimet.

  • Alim Cansız
    Alim Cansız 1 year ago

    Adamı tanımasam deli adama oyunculuk öğretmişler diyeceğim. Bir rol en fazla bu kadar gerçekçi yapılabilir herhalde.

  • Vartolu Sadettin
    Vartolu Sadettin 1 year ago

    Alico beni sezon finalinde vurma gozunu sevdigim

  • Rosenrot Klavier
    Rosenrot Klavier 1 year ago

    Aliço deli değil. Aklı az da değil. Herhangi bir travma sonucu böyle olmadı. Dünya üzerinde ASPERGER sendromu adı altında bir rahatsızlık vardır ve bu hastalık doğuştan gelir. En belirgin özellikleri belirli şeylere takıntılı olmaktır. Aliçonun rahatsızlığını anlamak isteyenlere "Simple Simon" adlı filmi öneririm. Aspergerliler özeldir🎈

  • Beytullah Aktaş
    Beytullah Aktaş 9 months ago

    Aliço efsaneeee bişey yaa böyle oyuncu zor gelir varyaaa

  • chris evans delisi
    chris evans delisi 1 year ago

    Rıza kocaoğlu efsane oynuyorsun ya

  • Edho Production
    Edho Production 1 year ago

    -Gel sana gazoz ısmarlayım

  • Tugay
    Tugay 1 year ago

    Bukadar kötü senaryo yazılabilirdi yani biz ne hayaller kurduk aliçonun askerlik anılarıyla ilgili senaristleri alkışlıyorum 👏

  • Emrahın Kürdanı
    Emrahın Kürdanı 1 year ago

    Nerde askerlik yaptın?

  • Ali Haydar NAMAL
    Ali Haydar NAMAL 1 year ago

    Ulan adamlar rol yapmayı görsün helal lan aliço

  • Murat Ay
    Murat Ay 1 year ago

    Laynn filmde akilli bir adam yok hepsi deli

  • Fatih Oruç
    Fatih Oruç 1 year ago

    Vartolu da güzel oynuyor ama

  • Maraz Mustii_03
    Maraz Mustii_03 1 year ago

    hep merak etmişimdir valla (teşekürler)🤙🏽🙅‍♂️