Loading...

Gülşen - Bir İhtimal Biliyorum Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Dec 15, 2018

  • Gülşen'in, DMC etiketiyle yayınlanan "Bir İhtimal Biliyorum" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te. Söz & Müzik: Gülşen Düzenleme: Ozan Çolakoğlu Yönetmen: Murat Joker "Bir İhtimal Biliyorum" şarkı sözleriyle Gözyaşım kurak, bu son durak İndim yürüyorum… Harcayıp attın, sen bizi sattın İnanamıyorum Nasıl bir yalan, koynumda yılan mı Besledim yani? Ölümü şaka sanmışsın, demek ben hiç Gülmüyorum Seni benden başkası kesmez asla Bir ben etmez kimi ister çarp çıkar topla Pişmanları oynayacaksın sonra Bir merasimle döneceksin o gün ana yurda Yanıyor, yanıyorum Sayıyor, sövüyorum Bitmeyen hesabım var Almaya geliyorum Yanıyor, yanıyorum Bir ihtimal biliyorum O da ölmek… Senin için değer mi? Hiç sanmıyorum! Türkçe Pop oynatma listesi: http://bit.ly/ndm-turkcepop Yeni Hit Şarkılar: http://bit.ly/ndm-hitsarkilar netd müzik’te bu ay: http://bit.ly/ndm-enyeniler netd müzik, Facebook'ta, http://bit.ly/ndm-facebook aynı zamanda Twitter'da, http://bit.ly/ndm-twitter bir de Instagram'da! http://bit.ly/ndm-insta ve Spotify'da: http://spoti.fi/2GbWAEx peki YouTube kanalımıza abone oldunuz mu? http://bit.ly/2d8ihWS

Yorumlar

  • Özlem Çolak
    Özlem Çolak 4 months ago

    Kadın bekliyor bekliyor sonra bir şarkı çıkartıyor bağımlılık yapiyor

  • Sevgi Döner
    Sevgi Döner 3 months ago

    Ulan gülşen demet akalın sana kurban olsun....

  • bünyamin yılmaz
    bünyamin yılmaz 3 months ago

    TÜRKİYENİN en iyi en güçlü pop şarkıcısı tek geçiyorum

  • Yaşar Ayar
    Yaşar Ayar 2 months ago

    2025 e kadar götürür bizi 👍

  • Turk Sound Company
    Turk Sound Company 8 months ago

    Bu kadın bi harika dostum.

  • Bilmem Ne
    Bilmem Ne 2 months ago (edited)

    Kadının daha diğer popcularla bitmeyen hesabı var

  • gulsen ULUDÜZ
    gulsen ULUDÜZ 4 months ago

    kacinnn!!! sarki yıkılıyo

  • Emin Memmedoc
    Emin Memmedoc 4 months ago

    Azerbaycandan salamlar,sarki respect😍👍🇦🇿🇹🇷

  • Büşra Sima
    Büşra Sima 1 month ago

    Sonunda bi slow parçası hak ettiği değeri gördü🙏🏻

  • Game and Music
    Game and Music 8 months ago (edited)

    Instagram araba storyleri yükleniyor...

  • watershedmetal2
    watershedmetal2 4 months ago

    The Turkish language sounds amazing! Love from the UK!

  • Tuana Sara
    Tuana Sara 3 weeks ago

    „Bir merasim ile döneceksin ana yurda“ çok derin manalar taşıyor bence.

  • zombie8882001
    zombie8882001 2 months ago

    Ozan colakoglu gibi bi nimeti var valla. bak Demet akalina her yil ayni sarkiyi cikariyo gibi 🙄

  • Ahmet Bayram
    Ahmet Bayram 1 day ago (edited)

    Bu kadin diğer bütün popculara dikiz aynasından açık ara farkla el sallar çok net.

  • Pembe Erdağı
    Pembe Erdağı 9 months ago

    Şarkı Sözleri

  • Yağiz Dora
    Yağiz Dora 3 months ago

    Gelmiş geçmiş en iyi ve en kaliteli türkçe pop şarkısıdır. Aslını inkar eden kulaksizdir

  • H. h.
    H. h. 1 month ago

    Az daha rap olacakmis. Tam çılgın kadin..

  • Stefani Chapova
    Stefani Chapova 4 months ago

    This goes straight to my heart ❤️

  • Benim hayatım
    Benim hayatım 2 weeks ago

    "Gülşeni pek dinlemiyorum ama bu bağımlılık yaptı"

  • Deniz Kartal
    Deniz Kartal 8 months ago (edited)

    Gülşen'i başkalarıyla kıyaslamayın. Gülşen Türkiye'nin en büyük ödül töreninde, tek gecede 5 ÖDÜL almış bir sanatçı. Türkiye'de toplamda radyo ve televizyonlarda en çok eserleri yayınlanan açık ara önde tek sanatçı Gülşen'dir, resmi. Daha da fazlası var! Ayrıca şarkılarını kendi yapıyor. O kendi başına bir marka. Onunla başlamış hiçbir şarkıcı Gülşen kadar başarılı olamadı. O bir ikon, o bir idol!